Dyrektor finansowy
dla agencji
marketingowych
Co robimy dla agencji marketingowych?
Analiza kosztów produkcji, monitoring i rekomendacje dotyczące ich optymalizacji i podniesienia marży
Analiza wolumenu produkcyjnego, dostosowanie go do sprzedaży
Analiza i rekomendacje dotyczące optymalizacji stanów magazynowych
Analiza rentowności, wydajności firmy (podział na produkty, kanały dystrybucji, linie biznesowe, rynki)
Wdrożenie niezbędnych narzędzi controllingowych
Wdrożenie budżetowania krótko i długoterminowego, wdrożenie i bieżące zarządzanie cash-flow
Jeśli w Twojej agencji marketingowej masz problem z:
Kontrolą nad budżetami mediowymi
Jakością raportów
i analiz
Policzeniem, jaką część stanowią środki z przedpłaconych budżetów mediowych
Ocenieniem i porównaniem projektów względem siebie
Dane przedstawiane przez księgowość wydaje Ci się błędne lub nierzetelne i ich nie rozumiesz
Nie masz odpowiednich narzędzi do analizy kosztów i rentowności
Mierzeniem efektywności i poziomu wolnych mocy w zespole
Brakiem informacji o rentowności zespołów/pracowników
Co zyskujesz w wyniku współpracy z nami?
Raporty i analizy, które dokładnie pokazują ile i na czym zarabiasz, jaka jest rentowność firmy w podziale na projekty, pracowników, klientów
W codziennej pracy dbamy, aby przekazywać wiedzę o finansach Tobie i Twojemu zespołowi. W efekcie rośnie poziom Inteligencji Finansowej Twojej firmy a Ty możesz delegować więcej odpowiedzialności na managerów
Zwrócenie uwagi na wskaźniki poniżej średniej branżowej i zalecenia związane z ich poprawą.
Wiedzę, jak rozkładają się koszty w Twojej firmie oraz gdzie konieczne jest ich zoptymalizowanie
Sprawdzone dane kluczowe przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych w oparciu o profesjonalne analizy ich opłacalności
Ważne wskaźniki dla każdej agencji marketingowej
saldo budżetów mediowych – wiedza ile środków powinno być zablokowane na ten cel
wskaźnik rentowności (podział na projekty, klientów, pracowników, zespoły)
wskaźnik projektowy – podział pracy na projekty zewnętrzne i wewnętrzne
wskaźnik pokrycia ewidencji czasu – uzupełnienie ewidencji w stosunku do założeń
Zamów bezpłatną konsultację z CFO
Wypełnij formularz, a osoba z naszego teamu skontaktuję się z Tobą i umówi termin godzinnej konsultacji z Dyrektorem Finansowym, podczas której będziesz mieć okazję zapytać o wszystko co jest związane z zarządzaniem finansami w twoim biznesie.
Zatrudnienie zewnętrznego CFO to decyzja, która może zmienić sposób zarządzania finansami w Twojej firmie, wprowadzając większą precyzję w raportach, jakie wykorzystujesz do podejmowania kluczowych decyzji.