Dyrektor finansowy
dla agencji
marketingowych

main grafika

Co robimy dla agencji marketingowych?

Analiza kosztów produkcji, monitoring i rekomendacje dotyczące ich optymalizacji 
i podniesienia marży

Analiza wolumenu produkcyjnego, dostosowanie go do sprzedaży

Analiza i rekomendacje dotyczące optymalizacji stanów magazynowych

Analiza rentowności, wydajności firmy (podział na produkty, kanały dystrybucji, linie biznesowe, rynki)

Wdrożenie niezbędnych narzędzi controllingowych

Wdrożenie budżetowania  krótko 
i długoterminowego, wdrożenie 
i bieżące zarządzanie cash-flow

Jeśli w Twojej agencji marketingowej masz problem z:

Icon 8

Kontrolą nad budżetami mediowymi

Icon 1 1

Jakością raportów
i analiz

Icon 2

Policzeniem, jaką część stanowią środki z przedpłaconych budżetów mediowych

Icon 3

Ocenieniem i porównaniem projektów względem siebie

Icon 4

Dane przedstawiane 
przez księgowość wydaje Ci się 
błędne lub nierzetelne 
i ich nie rozumiesz

Icon 5

Nie masz odpowiednich narzędzi do analizy
kosztów i rentowności


Icon 6

Mierzeniem efektywności i poziomu wolnych mocy w zespole

Icon 7

Brakiem informacji 
o rentowności zespołów/pracowników

Co zyskujesz w wyniku współpracy z nami?

Circle

Raporty i analizy, które dokładnie pokazują ile i na czym zarabiasz, jaka jest rentowność firmy w podziale na projekty, pracowników, klientów

Circle 1

W codziennej pracy dbamy, aby przekazywać wiedzę o finansach Tobie i Twojemu zespołowi. W efekcie rośnie poziom Inteligencji Finansowej Twojej firmy a Ty możesz delegować więcej odpowiedzialności na managerów

unnamed file

Zwrócenie uwagi na wskaźniki poniżej średniej branżowej i zalecenia związane z ich poprawą.

Circle 2
Regularnie przygotowujemy dla Ciebie przejrzyste i precyzyjne raporty, które dają Ci wyraźny obraz sytuacji finansowej Twojej agencji marketingowej
111

Wiedzę, jak rozkładają się koszty w Twojej firmie oraz gdzie konieczne jest ich zoptymalizowanie

Circle 3

Sprawdzone dane kluczowe przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych w oparciu o profesjonalne analizy ich opłacalności

Ważne wskaźniki dla każdej agencji marketingowej

1 2

saldo budżetów mediowych – wiedza ile środków powinno być zablokowane na ten cel

Icon 9

wskaźnik rentowności (podział na projekty, klientów, pracowników, zespoły)

Icon 10

wskaźnik projektowy – podział pracy na projekty zewnętrzne i wewnętrzne

Icon 1 3

wskaźnik pokrycia ewidencji czasu –  uzupełnienie ewidencji w stosunku do założeń

Zamów bezpłatną konsultację z CFO

Wypełnij formularz, a osoba z naszego teamu skontaktuję się z Tobą i umówi termin godzinnej konsultacji z Dyrektorem Finansowym, podczas której będziesz mieć okazję zapytać o wszystko co jest związane z zarządzaniem finansami w twoim biznesie.

Zatrudnienie zewnętrznego CFO to decyzja, która może zmienić sposób zarządzania finansami w Twojej firmie, wprowadzając większą precyzję w raportach, jakie wykorzystujesz do podejmowania kluczowych decyzji.

Przebieg współpracy

Pierwsze spotkanie z Dyrektorem Finansowym 
dedykowanym Twojej branży

Poznajemy biznes klienta i jego specyfikę

Przesłanie oferty współpracy

Diagnoza, naprawa i usprawnianie 
dotychczasowych procesów oraz raportów

Audytujemy dane księgowe i rekomendujemy ewentualnie 
zmiany w obszarze planu kont

Identyfikacja obszarów wymagających poprawy w firmie

Pomagamy wdrożyć lub wspieramy w poprawie narzędzi 
IT lub systemów wspierających gromadzenie danych

Zmieniamy procesy w firmie mające na celu wdrożenie 
narzędzi controllingu

Wdrażamy raportowanie w firmie obejmujące controlling 
sprzedażowy oraz finansowy

Stała współpraca, w ramach której otrzymujecie od nas 
raporty i bieżące wsparcie

Zaufało nam już ponad 200 firm, a wśród nich: