Dyrektor finansowy
dla firm
handlowych/e-commerce

main grafika

Co robimy dla firm handlowych/e-commerce?

Analiza kosztów, monitoring i rekomendacje dotyczące ich optymalizacji 
i podniesienia marży

Analiza wskaźników takich jak: AOV, CAC, ROMI, CRR

Analiza i rekomendacje dotyczące optymalizacji stanów magazynowych

Analiza rentowności, wydajności firmy (podział na produkty, kanały sprzedaży, linie biznesowe, rynki)

Wdrożenie niezbędnych narzędzi controllingowych

Wdrożenie budżetowania  krótko 
i długoterminowego, wdrożenie 
i bieżące zarządzanie cash-flow

Jeśli w Twojej firmie handlowej/e-commerce masz problem z:

Icon 2

Osiąganiem marży wystarczającej do pokrycia kosztów i wygenerowania zysku

Icon 8

Utrzymaniem płynności finansowej - bieżącej oraz krótko
i długoterminowej

Icon 3

Określeniem, ile środków możesz przeznaczyć na inwestycje, a ile na codzienne zakupy towarów

Icon 4

Analizą wskaźników KPI, które powinny być
stale monitorowane

Icon 5

Określeniem
przewidywanego zwrotu
z inwestycji

Icon 7

Zarządzaniem rotacją towarów w poszczególnych kategoriach oraz odpowiednim zarządzaniem tymi, które rotują wolniej

Icon 1 1

Kontrolowaniem kosztów przechowywania i zarządzania zapasami oraz uwzględnianiem ich w kalkulacji cen sprzedaży

Co zyskujesz w wyniku współpracy z nami?

Circle

Regularnie przygotowujemy dla Ciebie przejrzyste i precyzyjne raporty, które dają Ci wyraźny obraz sytuacji finansowej Twojej firmy handlowej/e-commerce.

Circle 1
Wiedzę o finansach – w efekcie rośnie poziom Inteligencji Finansowej Twojej firmy, a Ty możesz delegować więcej odpowiedzialności na managerów.
unnamed file

Spokojniej patrzysz w przyszłość, ponieważ masz wdrożone skuteczne budżetowanie.

Circle 2

Poprawa zarządzania finansami przebiega szybko, ponieważ korzystasz ze sprawdzonych rozwiązań.

111

Wiedzę, jak rozkładają się koszty w Twojej firmie, jak wpływają na marżę produktów, gdzie konieczne jest ich zoptymalizowanie

Circle 3

Korzystasz z właściwych i sprawdzonych danych, więc na ich podstawie łatwiej jest Ci podejmować lepsze decyzje.

Ważne wskaźniki dla każdej firmy handlowej/e-commerce

1 2

Rentowność – na wszystkich poziomach, tj. z uwzględnieniem wszystkich kosztów

Group 7
CAC (Customer Acquisition
Cost) – Koszty pozyskania
klienta
Icon 9
ROMI (Return on Marketing Investment) –  zwrot z inwestycji
w marketing
Icon 1 2

Conversion Rate czyli procent odwiedzających, którzy dokonali zakupu

Icon 10

AOV (Average Order Value) średnia wartość zamówienia

Icon 1 3

wydajność pracowników, zmian czy brygad produkcyjnych

Icon 2 1

rotacja zapasów (podział na kategorie towarowe)

Zamów bezpłatną konsultację z CFO

Wypełnij formularz, a osoba z naszego teamu skontaktuję się z Tobą i umówi termin godzinnej konsultacji z Dyrektorem Finansowym, podczas której będziesz mieć okazję zapytać o wszystko co jest związane z zarządzaniem finansami w twoim biznesie.

Zatrudnienie zewnętrznego CFO to decyzja, która może zmienić sposób zarządzania finansami w Twojej firmie, wprowadzając większą precyzję w raportach, jakie wykorzystujesz do podejmowania kluczowych decyzji.

Przebieg współpracy

Pierwsze spotkanie z Dyrektorem Finansowym 
dedykowanym Twojej branży

Poznajemy biznes klienta i jego specyfikę

Przesłanie oferty współpracy

Diagnoza, naprawa i usprawnianie 
dotychczasowych procesów oraz raportów

Audytujemy dane księgowe i rekomendujemy ewentualnie 
zmiany w obszarze planu kont

Identyfikacja obszarów wymagających poprawy w firmie

Pomagamy wdrożyć lub wspieramy w poprawie narzędzi 
IT lub systemów wspierających gromadzenie danych

Zmieniamy procesy w firmie mające na celu wdrożenie 
narzędzi controllingu

Wdrażamy raportowanie w firmie obejmujące controlling 
sprzedażowy oraz finansowy

Stała współpraca, w ramach której otrzymujecie od nas 
raporty i bieżące wsparcie

Zaufało nam już ponad 200 firm, a wśród nich: